2012. június 3., vasárnap

A piac után sörözés a tengerparton

A piaci bevásárlás után vendéglátóink elvittek minket a Fanabe strandra, ahol söröztünk és még nekem is jól esett, pedig én nem szeretem a sört, nem tudom, miért, a klíma hatása, vagy más minőség... fogalmam sincs....
Dorada nevezetű sört ittunk és később is ahol lehetett ezt választottuk.

A Fanabe strand felé:



Szállodák, apartmanok várják a turistákat:



A strand itt is és a legtöbb helyen ingyenes:


Visszafelé az autóhoz és a hazafelé út:

Bougainvillea - szinte minden kerítésen ilyen virág pompázik
Félbe hagyott építkezések - a gazdasági válság itt is érződik
Sok helyen ilyen anyaggal fedik be az ültetvényeket, azt mondják azért, hogy kevesebb víz párologjon el.


Mielőtt hazaértünk betértünk Mariahoz is, ahol barquitót ittunk, ez idáig fogalmam sem volt, hogy én ezt szeretem:), hát ez igen finom volt, hmmm....... a többi napon eztán mindenhol megkóstoltam, de az első volt a nyerő, így Mariat  többször is meglátogattuk :)

A baraqitó egy fincsi kávé, ahol az íz mellett a látvány is csábító.
Összetevők: sűrített tej, likőr, darabka citromhéj, presszó kávé, tejhab, kis őrölt fahéj a tetejére.

*****



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése